8 jaar ondernemen
๐ Even terug in dienst ๐ 3 nieuwe websites ๐ 60 urige werkweken (maar soms ook heerlijk 32 uur) ๐ 1 burnout ๐ 100% balans (teruggevonden) ๐ En
Gewoon doen wat je zegt, zegt veel over wie jij bent over hoe succesvol jij gaat zijn.
Het klinkt heel simpel, maar toch gaat het hier vaak mis. Als jij jouw klant belofte A doet in een salesgesprek, maar je komt belofte A nooit na, dan is het vertrouwen wat de klant in jou had WEG! En om dit
๐๐ผ๐ฐ๐๐ ๐ฎ๐น๐ ๐บ๐ฎ๐ป๐ฎ๐ด๐ฒ๐ฟ ๐ป๐ถ๐ฒ๐ ๐๐ฒ๐๐ฒ๐ฒ๐น ๐ผ๐ฝ โ๐ฑ๐ฒ ๐บ๐ฒ๐ป๐๐ฒ๐ป ๐ฎ๐ฐ๐ต๐๐ฒ๐ฟ ๐ต๐ฒ๐ ๐ธ๐ฎ๐ฟ๐ฟ๐ฒ๐๐ท๐ฒโ
Hierbij ga ik uit van drie type medewerkers: ๐ฟ๐ ๐ ๐๐ง๐ฉ๐ง๐๐ ๐ ๐๐ง๐จ zijn de gemotiveerde medewerkers, die uitmuntend zijn in hun vak, die pro actief gedrag vertonen, die meedenken en de organisatie zelfs naar een hoger plan kunnen tillen. ๐ฟ๐ ๐ข๐๐๐๐ฌ๐๐ง๐ ๐๐ง๐จ ๐๐๐ ๐๐ฃ ๐๐
๐ช๐ฎ๐ ๐๐ถ๐ท ๐ธ๐๐ป๐ป๐ฒ๐ป ๐น๐ฒ๐ฟ๐ฒ๐ป ๐๐ฎ๐ป ๐๐ฎ๐ฐ๐ธ ๐๐ต๐ฒ ๐๐ฎ๐
Dit is mijn kat Jack. Ligt er heerlijk ontspannen en ongegeneerd bij. Toen ik hem weer zo zag liggen, dacht ik: ik kan nog heel veel leren van Jack. Katten zijn zo goed in staat om de hele dag in een
โ๐๐น ๐ฑ๐ถ๐ฒ ๐๐ฒ๐ฟ๐๐ฐ๐ต๐ถ๐น๐น๐ฒ๐ป๐ฑ๐ฒ ๐ด๐ฒ๐๐ฝ๐ฟ๐ฒ๐ธ๐ธ๐ฒ๐ป ๐ถ๐ป ๐ต๐ฒ๐ ๐ท๐ฎ๐ฎ๐ฟ, ๐๐ฒ๐ฒ๐ ๐ท๐ฒ ๐ต๐ผ๐ฒ๐๐ฒ๐ฒ๐น ๐ฑ๐ฎ๐ ๐ฒ๐ฟ ๐๐ถ๐ท๐ป, ๐ต๐ถ๐ฒ๐ฟ ๐ต๐ฒ๐ฏ ๐ถ๐ธ ๐ด๐ฒ๐ฒ๐ป ๐๐ถ๐ท๐ฑ ๐๐ผ๐ผ๐ฟ ๐ต๐ผ๐ผ๐ฟโ
Ik schrik toch altijd weer even wanneer ik dit hoor. Volgens mij hoort dit bij je rol als leidinggevende. ๐ญ๐ฌ ๐ง๐ถ๐ฝ๐ ๐บ๐ฎ๐ป๐ฎ๐ด๐ฒ๐บ๐ฒ๐ป๐ ๐ฐ๐๐ฐ๐น๐๐ Als leidinggevende ben jij verantwoordelijk voor de ontwikkeling van jouw mensen en de management gesprekken zijn hier een heel
โ๐๐๐๐ง๐ค๐ข ๐ ๐ง๐๐๐ ๐๐ ๐๐๐ ๐ ๐ก๐๐ฃ๐ฉ ๐ฃ๐๐๐ฉ ๐ข๐๐, ๐ฌ๐๐๐ง๐ค๐ข ๐๐จ ๐๐๐ ๐ ๐ก๐๐ฃ๐ฉ ๐ฏ๐ค ๐๐ค๐ค๐จ, ๐ฌ๐๐๐ง๐ค๐ข ๐ฌ๐๐ก ๐๐๐ ๐ ๐ก๐๐ฃ๐ฉ ๐ฃ๐๐๐ฉ ๐ซ๐๐ฃ ๐ข๐๐ ๐ ๐ค๐ฅ๐๐ฃ?โ
Sales, klantbeleving, klantcontacten. Lastig soms, lastig omdat we juist met de mens achter deze rollen en functies te maken hebben. En hier helaas zo vaak aan voorbij wordt gegaan. Ga je als eerste eens focussen op die menskant en de behoefte van
๐๐๐ฃ ๐ฉ๐ฌ๐๐๐ก๐๐๐๐ง๐๐๐ ๐๐๐ ๐ข๐๐๐ฃ ๐ ๐ก๐๐ฃ๐ฉ๐ซ๐๐ง๐ฌ๐๐๐๐ฉ๐๐ฃ๐ ๐ค๐ซ๐๐ง๐ฉ๐ง๐ค๐
Onlangs kwam ik een winkel. De deur achterin gaat open en er komt een jongen aanlopen van een jaar of 12 / 13. Hij zoekt goed oogcontact en vraagt met een brede glimlach waar hij mij mee kan helpen. Ik
Klantgericht omgaan met klachten in 6 stappen.
1. Komt de klacht binnen via de mail, reageer dan via de telefoon of ga langs. Zo kun je direct reageren op de ander, hoor je beter wat er echt aan de hand is en wordt het eenvoudiger om de
Gewoon doen!
Stop met overdenken. Het zijn vaak onze eigen gedachten en onze eigen mindset die ons tegenhouden om onze doelen te halen. Ik heb het zelf ook meegemaakt. Toen ik erover dacht om voor mijzelf te beginnen, heeft het daarna nog zeker
Hoe maak je een gouden salesteam?
Haal het maximale uit je salesteam! Heb je het idee dat je verkoopteam mรฉรฉr kan? Dat er mรฉรฉr rendement kan komen uit de klantcontacten, dat verkopers mรฉรฉr nieuwe klanten kunnen werven? Met deze training nemen we je verkoopteam รฉn het hele verkoopproces
๐๐๐๐ง๐ค๐ข ๐๐ ๐๐๐ฃ ๐ ๐ก๐๐จ๐จ๐๐ ๐๐๐ก ๐ฉ๐ง๐๐๐๐๐ฉ ๐๐ก๐ฉ๐๐๐ ๐ก๐๐๐ฉ ๐ซ๐ค๐ก๐๐๐ฃ ๐๐ค๐ค๐ง ๐ค๐ฃ ๐ฉ๐๐ ๐๐ค๐ ๐ฉ๐ง๐๐๐ฃ๐๐ฃ๐๐๐ฃ
In mijn trajecten worden klassikale trainingen altijd opgevolgd door on the job trainingen. Voorafgaand aan het traject voer ik een scan uit, waardoor ik een goed beeld krijg van de ontwikkelpunten en vaardigheden van de cursisten, van de bedrijfsprocessen en van