“Dat gezeur van klanten”

Ik streef ernaar om mijn dienstverlening continue te verbeteren. Klantbeoordelingen helpen mij hier enorm mee. Ik vraag om persoonlijke reviews van mijn deelnemers. Daarnaast is er altijd een eindevaluatie aan het einde van het traject waarin ik samen met de opdrachtgever bespreek of het resultaat behaald is en of er nog zaken zijn die ik beter / anders had kunnen doen.

Weten wat jouw klant belangrijk vindt en daarop in spelen is erg belangrijk. Reviews/beoordelingen zijn hierbij dus van enorme waarde. Je ontvangt namelijk eerlijke feedback waarmee je jouw dienstverlening kunt verbeteren. Ook creรซer je ambassadeurs die nieuwe klanten voor je binnenhalen! Uiteraard is het goed om te weten wat er goed gaat, maar ook om te weten wat er verbeterd kan worden.

Ga dus proactief aan de slag met het achterhalen van de daadwerkelijk klantbeleving. Ook al komt daar soms โ€œgezeurโ€ bij kijken. Of gaan klanten los op punten waar jij van denkt: is dit belangrijk?

Leer van je klanten.

Elke klacht is namelijk een kans!