Haal het beste uit je trainer!

Heb je ook wel eens het gevoel dat je trainers het niet slecht doen, maar dat er meer uit te halen valt?

Dat het rendement uit de training hoger zou kunnen zijn?

Of verzorgen jouw leidinggevenden wel eens een training met betrekking tot kennis, maar ontbreekt het aan de juiste didactische vaardigheden?

Haal het beste uit je trainer!

In mijn training ‘๐—ง๐—ฟ๐—ฎ๐—ถ๐—ป ๐—ฑ๐—ฒ ๐˜๐—ฟ๐—ฎ๐—ถ๐—ป๐—ฒ๐—ฟ’ krijgen deelnemers inzicht en kennis over het geven van een training in een klantcontactomgeving.

Na de training is de trainer onder andere in staat om cursisten te enthousiasmeren en te motiveren.

Weet hij hoe hij didactische werkvormen kan toepassen en hoe hij de vertaalslagen vanuit de theorie naar de praktijk kan maken.

Hij of zij leert om te gaan met het groepsproces en leert bezwaren om te buigen.

Wil jij het beste uit je trainer halen? Bekijk dan de training