Over mij

Ik ben Lenny de Boeck.

Ooit was ik makelaar en, al zeg ik het zelf, een goede makelaar. Een aantal jaren geleden werd ik, door een toevallige samenloop van omstandigheden, trainer. Had ik als makelaar maar geweten wat ik toen leerde! Ik had mijn klanten nog veel beter kunnen helpen, door meer vragen te stellen, meer bezig te zijn met hun beleving. Wat maakt een huis een thuis? Hoe wordt een klantbeleving een beleving?

Als trainer leerde ik mijn ware levensdoel kennen: bedrijven naar het volgende level helpen op het gebied van klantbeleving en sales. Dit doe ik door mensen te helpen in hun ontwikkeling. Ik ontdekte dat ik mensen in hun kracht kan plaatsen, ze kan leren (weer) met plezier te werken en oprechte interesse in de klant te hebben. Ik ontdekte ook dat ik niet zomaar ‘goed in mijn vak’ wilde zijn. Ik wil de beste zijn.

Ik ben Lenny de Boeck.

Ooit was ik makelaar en, al zeg ik het zelf, een goede makelaar. Een aantal jaren geleden werd ik, door een toevallige samenloop van omstandigheden, trainer. Had ik als makelaar maar geweten wat ik toen leerde! Ik had mijn klanten nog veel beter kunnen helpen, door meer vragen te stellen, meer bezig te zijn met hun beleving. Wat maakt een huis een thuis? Hoe wordt een klantbeleving een beleving?

Als trainer leerde ik mijn ware levensdoel kennen: bedrijven naar het volgende level helpen op het gebied van klantbeleving en sales. Dit doe ik door mensen te helpen in hun ontwikkeling. Ik ontdekte dat ik mensen in hun kracht kan plaatsen, ze kan leren (weer) met plezier te werken en oprechte interesse in de klant te hebben. Ik ontdekte ook dat ik niet zomaar ‘goed in mijn vak’ wilde zijn. Ik wil de beste zijn.

Van positief naar nóg positiever

Ik ben spontaan en een enthousiaste prater, maar ik kan tegelijk aandachtig luisteren. Ik benoem wat ik zie en wat ik hoor, zonder daar een oordeel over te hebben. Dat stelt mensen op hun gemak. Ze durven te zijn wie ze zijn. Openheid en vertrouwen zijn de eerste voorwaarden voor succesvolle training en coaching. Aan de hand van wat deelnemers vertellen, geef ik de trajecten vorm. Ik gebruik de eigen verhalen van deelnemers als leidraad. Waarom ging het zoals het ging? Hoe kunnen we uit deze situatie een ander resultaat krijgen? Hoe buig je het negatieve om naar het positieve? Hoe maak je van het positieve iets nog beters?

Van positief naar nóg positiever

Ik ben spontaan en een enthousiaste prater, maar ik kan tegelijk aandachtig luisteren. Ik benoem wat ik zie en wat ik hoor, zonder daar een oordeel over te hebben. Dat stelt mensen op hun gemak. Ze durven te zijn wie ze zijn. Openheid en vertrouwen zijn de eerste voorwaarden voor succesvolle training en coaching. Aan de hand van wat deelnemers vertellen, geef ik de trajecten vorm. Ik gebruik de eigen verhalen van deelnemers als leidraad. Waarom ging het zoals het ging? Hoe kunnen we uit deze situatie een ander resultaat krijgen? Hoe buig je het negatieve om naar het positieve? Hoe maak je van het positieve iets nog beters?

Hoge eisen

Nee, ik ben niet tevreden met 'goed'. Daarom stel ik hoge eisen aan de kwaliteit van mijn werk. En daarom weet ik hoe organisaties, bedrijven, teams en vooral ménsen het beter kunnen doen. Analytisch vermogen, uitgebreide kennis over leerprocessen, inzicht in groepsdynamiek en gedragsontwikkeling: ik zet het allemaal in om mensen écht iets bij te brengen.

Hoge eisen

Nee, ik ben niet tevreden met 'goed'. Daarom stel ik hoge eisen aan de kwaliteit van mijn werk. En daarom weet ik hoe organisaties, bedrijven, teams en vooral ménsen het beter kunnen doen. Analytisch vermogen, uitgebreide kennis over leerprocessen, inzicht in groepsdynamiek en gedragsontwikkeling: ik zet het allemaal in om mensen écht iets bij te brengen.

Geïnteresseerd?

Geïnteresseerd?